Gradsko veće Vranja održalo je u utorak svoju treću sednicu, na kojoj su formirane radne grupe i tela koja će se pozabaviti rešavanjem aktuelnih problema u gradu, rekla je portparol veća, Zorica Jović.
Veće donelo važne odluke po zakonitost svog delovanja FOTO D. Ristić/OK Radio
Jovićeva, inače većnica za kulturu i informisanje, najpre je čestitala svim učenicima na teritoriji grada uspešan završetak školske godine i dobijanje svedočanstava i đačkih knjižica.
Sednici su prisustvovali svi gradski većnici, a predsedavao je gradonačelnik Slobodan Milenković.
U poslednje vreme pojačan je intenzitet postavljanja letnjih bašti na potezu od zgrade Direkcije do Gradske uprave, pa je na sednici veća formirana radna grupa, koja će se baviti ovim problemom.
- Ovo telo će raditi na tome da se sve to uredi u skladu sa zakonom i pravilnicima grada Vranja.
Ovaj potez do sada nije bio obuhvaćen pravilnicima, pa će radna grupa te pravilnike preraditi, a sve nadležne službe biće angažovane da rade svoj posao – pojašnjava većnica.
Članovi radne grupe su gradski većnik za turizam, načelnik sekreterijata za inspekcijske poslove i zaštitu životne sredine i predstavnik Direkcije za izgradnju – kazala je većnica Jović.
Članovi veća su raspravljali i pitanje prodaje poljoprivrednih proizvoda na javnim površinama.
- Odlučeno je da se strogo poštuju odredbe već postojećeg pravilnika koji određuje lokacije na kojima je dozvoljena prodaja u periodu od 1. jula do 20. septembra – rekla je portparolka Veća.
Na sednici je i dosadašnji načelnik Gradske uprave Miloš Antanasijević upoznao novu gradsku vlast sa brojem i strukturom zaposlenih u upravi, kojih je trenutno 236 u radnom odnosu na neodređeno vreme.
Gradsko veće je i prihvatilo Antanasijevićevu ostavku i razrešila ga dužnosti načelnika.
Vrati se na kategoriju U fokusu
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.