Jedna 22-godišnja šimpanza ostvarila je bolje rezultate u igranju kompjuterske igre od 12 dece i četiri odrasle osobe.
BETA/AP
U pogledu brzine, šimpanze su bile podjednako dobre kao i deca iz starosne grupe od tri i šest godina.
Međutim, kada je reč o pronalaženju najkraćeg rastojanja u virtualnom lavirintu, Panzi, ženka, bila je šampion.
Igra je podrazumevala snalaženje u uličicama u kojima su zidovi označeni obojenim simbolima.
Plavi kvadrati znače da su igrači krenuli u pravom pravcu, braon trouglovi da greše.
Ljudi su pre partije imali 10 do 20 sati treniranja, a šimpanze pet do deset, ali su životinje zapravo već imale iskustva sa sličnim igrama.
Zanimljivo je da su u većini studija do sad sprovedenih ženke pokazivale bolje rezultate od mužjaka.
- Razlog za to možda leži u činjenici da se ženke takmiče u grupi sa mužjacima kako bi došle do hrane - kaže istraživač Fransin Dolins sa Univerziteta u Mičigenu.
Rezultati istraživanja objavljeni su u časopisu LiveScience.
Vrati se na kategoriju Zabava
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.