Bizaran povod za tužbu razlog je zašto je Njujorčanka Meng Vang dospela u medije.
Ilustracija
Ona je, naime, tužila kompaniju "Gildan Outerwear" iz Kanade, koja proizvodi čarape marke "Kushyfoot", jer "nije doživela orgazam kao žena u reklami". Kompanija je zaista lansirala reklamu koja insinuira na seks, a u kojoj žena sugestivno navlači svoj novi par čarapa marke Kushyfoot, i dok prolazi gradom izaziva zavist i divljenje prolaznika, a za sve su zaslužne, kako sugeriše reklama, njene čarape u kojima je ona "superzadovoljena".
Vangova je stvar shvatila bukvalno, pa je, želeći valjda i sama da bude "superzadovoljena" brže-bolje kupila par magičnih čarapa.
Ipak, nije se dogodilo ono čemu se nadala.
- Reklama sugeriše da su čarape toliko dobre i udobne da imate osećaj da vas masiraju ispod odeće - rekao je advokat koga je angažovala nezadovolj(e)na Vangova.
Vrati se na kategoriju Zabava
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.