Nazad

CeSID: 6 ? 9% LJUDI ?E GLASATI NA OSNOVU PREDIZBORNIH KAMPANJA

Izvor: OK Radio - Lokalne vesti - Ponedeljak 15.12.2003 - 14:46

U predizbornoj kampanji, pred parlamentarne izbore zakazane za 28. decembar, primetno je da se političke partije baziraju na najvećim problemima a to su : ekonomska situacija, standard, stanje na Kosovu i Metohiji kao i saradnja sa Haškim tribunalom, pokazuju najnovija istraživanja Centra za slobodne izbore i demokratiju čije rezultate je prezentovala kancelarija u Vranju. Sve političke partije pričaju o nekom sjajnom programu, ali većina njih ne pristupa tome analitički i ne daje konkretan odgovor kako će to uraditi, izjavio je šef, kancelarije CeSID-a u Vranju Vladimir Stojanović. Traženjem odgovora na pitanje koliko ljudi veruju predizbornim obećanjima političkih partija bave se mnoge agencije. - 91 % ljudi ne veruje predizbornim obećanjima, pokazuju rezultati agencija ”Stratedžik marketik“ i ”Martin bord“. Međutim, kao nikad do sada u Srbiji, jedan deo birača će ipak glasati na osnovu kampanja stranaka i procenjuje se da će to biti procenat od 6 do 9 %. Jednostavno, ko ima najbolju kampanju, privući će te birače "“ izjavio je šef kancelarije CeSID-a u Vranju Vladimir Stojanović. Političari, prema istraživanju CeSID-a vode harizmatične i afirmativne kampanje. Ono što se ističe kao veoma bitno je da nema puno negativnih stvari, zaključio je na kraju šef kancelarije CeSID-a u Vranju Vladimir Stojanović.

Komentari

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: