Nazad

MINISTAR DIMITRIJEVI? OBI?AO ?SIMPO?

Izvor: OK Radio - Lokalne vesti - Sreda 12.05.2004 - 15:25

Ministar trgovine, turizma i usluga Bojan Dimitrijević, posetio je danas vranjski ”Simpo“. On je iskoristio priliku da i u Vranju promoviše akciju svog ministarstva ”Kupujmo domaće- obnovimo Srbiju“. U pratnji direktora HK“Simpo“ Dragana Tomića, Dimitrijević je obišao proizvodne kapacitete ovog preduzeća u Vranju, ”Kondivu“ u Žbevcu i neke gradske ”Si-markete“. Obojica zvaničnika složila su se da je ”Simpo“ zaista temelj privrednog razvoja Opštine Vranje i celog regiona. U izjavi za novinare Dimitrijević je objasnio da je do njegove posete ”Simpu“ i ”Kondivi“ došlo slučajno, ali da se na licu mesta uverio da se radi o istinskom gigantu, koji izvozi svoju robu u vrednosti preko 30 miliona evra godišnje, što je po njegovoj oceni vrlo ohrabrujuće. -Spontano je došlo do mog dolaska u Vranje, jer sam imao predavanje u Nišu. Na poziv Tomića, za pet minuta smo se dogovorili, i mogu vam reći da se nisam pokajao onim što sam video. Nisam ni znao da postoji, recimo, ”Kondiva“ i da ona posluje u okviru ”Simpovog“ sistema. Prosto sam oduševljen onim što sam video i to je po meni vrlo ohrabrujuće za srpsku privredu“- rekao je Dimitrijević. Dragan Tomić, dugogodišnji direktor ove Kompanije, je novinarima rekao da je njegovo preduzeće u potpunosti podržalo inicijativu aktuelnog ministarstva turizma -Mio smo u ”Simpu“ oduševljeni akcijom ministra Dimitrijevića. Smatramo da je bilo potrebe da i Vlada reauguje i uputi jasnu sugestiju građanima da probaju domaći proizvod, koji je i konkurentan i često jeftiniji od stranog i tako potrošače uveri da i Srbija ima svoj potencijal-kazao je Tomić. I Tomić i Dimitrijević su nakon obilaska ”Kondive“ i drugih proizvodnih kapaciteta ”Simpa“ ocenili da Srbija ima potencijal da proizvodi kvalitetno i te proizvode plasira i na strano, ali i domaće tržište. Ministar Dimitrijević je naglasio da postoji plodno tle da akcija ”Kupujmo domaće- obnovimo Srbiju“ ostvari svoj cilj -Ideja cele akcije je ad se domaći proizvođači ohrabre. Da razvijemo svoj marketing i svoju marku, koja će se i na inostranom tržištu poštovati. Ako ”Simpo“ može da sagradi svoju novu savremenu konditorsku fabriku za šest meseci, i ako može da ostvari saradnju sa najčuvenijim proizvođačem nameštaja “Ikeom“ onda sam ubeđen da to isto može i srpska privreda. To samo govori da je ova naša akcija ”pala na plodno tle i da Srbija ima šansu“- izjavio je Dimitrijević. On je na kraju svoje posete kazao da država ima i druge mehanizme kojima može da pospeši kupovinu domaćih proizvoda. Jedna od tih aktivnosti je da se proglase najbolji domaći proizvodi, u akciji koja treba da počne od juna pod sloganom ”Najbolji među nama“. Cilj cele ta kampanje je stvaranje srpskog brenda i promena svesti domaćih potrošača koji na tržištu mogu da kupe kvalitetan proizvod, za istu cenu za koji Evropska unija prodaje svoj proizvod treće klase u srpskim prodavnicama. Zato je, po mišljenju ministarstva trgovine, turizma i usluga, potrebno, da nedavno pokrenuta akcija za kupovinu domaćih proizvoda potraje dve do tri godine, ali i duže ako za tim ima potrebe.

Komentari

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: