Nazad

OP?TINSKI USLUZNO-INFORMATIVNI CENTAR USKORO I U VRANJU

Izvor: OK Radio - Lokalne vesti - Utorak 26.10.2004 - 15:48

U zgradi vranjske skupštine opštine uskoro će početi radovi na izgradnji Usložno-informativnog centra. Po ugledu na evropske standarde i Vranje će dobiti efikasniji i operativniji servis za potrebe svojih građana u SO. Ovaj projekat u potpunosti će finansirati iz svog budžeta američka nevladina organizacija UNDP-i. Projekat je odobren, a sredstva su obezbeđena preko MIR programa UNDP-ija za razvoj i unapređenje lokalnih opština. Prema urađenom nacrtu kompletna matična služba biće rekonstruisana. Koordinator UNDP-ija za Uslužno-informativnio centar Mirjana Janjić za O.K. radio ističe da će deo postojećih kancelarija u matičnoj službi biti srušen, a na tom mestu biti postavljeni savremeni pultevi sa pratećom opremom: -U Uslužni informativni centar ulaziće se direktno sa ulice. Deo postojećih kancelarija Matične službe biće srušen. Dakle, kompletno jedna strana postojećeg servisa biće rekonstruisana. Tu će biti postavljeni novi šalteri sa novom opremom, a neke službe dobiće i nove softvere za rad. Centar će biti lociran na onom prostoru gde se sada izdaju Izvodu iz matoične knjige rođenih - kazala je Janjićeva. Očekuje se da u Informativnom centru bude zaposleno 13 službenika, koji će raditi sa strankama. Uprkos nekim pričama da se otvaraju nova radna mesta, Janjićeva naglašava da će radnici u novom Uslužnom centru, biti regrutovani od postojećeg kadra, koji već radi u nadležnim službama. ”Cilj je da u jednoj prijatnoj atmosferi građani brzo završe posao zbog koga su došli u opštinu, kaže Janjićeva, i dodaje da se time ostvaruje dvostruki efekat: -Sada imamao situaciju da građani ne znaju kako da popune formular, gde šta treba da napišu, na kom šalteru se šta dobija, lutaju hodnicima i teško se snalaze. Naš cilj je da po ugledu na neke druge gradove ovaj problem rešimo. Napravićemo dvostruki efekat. Službe će postati efikasnije, građani zadovoljniji, a službenici manje nervozni, što im različite stranke u najrazličitije vreme banu u kancelariju i ometaju ih u radu - rekla je Janjićeva. Za sada je neizvesno koliko će ceo projekat koštati, a radovi se očekuje tek nakon raspisivanja tendera za izvođača. Po nekim procenama, tek od Nove godine će Vranjanci moći da računaju na novi servis. Janjićeva je rekla da je potpisan sporazum UNDP-ija sa grdeskim vlastima, tako da je opština Vranje u obavezi da obezbedi prostor, ljude i uniforme za radnike, a sve ostalo obezbeđuje UNDP-i. -Nedavno smo potpsali sporazum sa SO Vranje. Njime se vranjska opština obavezuje da odredi radnike, prostor i uniforme za osoblje, sve ostalo finansiramo mi. Predračun još uvek nije gotov, ali će sve troškove bez obzira na cenu snositi UNDP-i i njegov MIR program -rekla je Janjićeva. Iskustva iz drugih gradova Srbije, Niša, Kragujevca i Požarevca kazuju da je ovaj projekat višestruko isplativ i pre svega funkcionalan. Prema najavama, sadašnja matična služba biće rekonstruisana, a svi servisi građana objedinjeni na istom mestu. U praksi, to znači da građani neće morati da se za građevinsku dozvolu penju na treći sprat, ili lutaju opštinskim hodnicima da bi dobili Izvod iz matične knjige rođenih. U UNDP-iju ističu da će Uslužno -informativni centar biti pun pogodak, jer se predviđa da sve sada razbacane službe, budu objedinjene na jednom mestu. Na pitanje zašto baš trinaest šaltera, a ne ,recimo dvanaest, Janjićeva je izjavila da je broj potrebnih servisa određivala aktuelna Opštinska uprava na osnovu do sadašnjih potreba građana.

Komentari

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: