Izvor: OK Radio - Lokalne vesti - Sreda 13.03.2013 - 09:35
Ovogodišnje Vlasinsko leto ponudiće daleko bogatiji sadržaj, nego što je to bio slučaj prethodnih godina, najavljuju iz TO Surdulice.
Veliki je broj donatora koji su zainteresovani za pomenutu manifestaciju i spremni da ulažu u turističke potencijale Vlasinskog jezera.
Zahvaljujući tome u opštini Surdulica implementira se nekoliko projekata kako bi prema rečima nadležnih prirodno bogastvo Vlasine bilo predstavljeno svetu na pravi način.
- Opština Surdulica je zahvaljujući UNDP i Coca-coli dobila „kvad“ vozilo vredno 16. 000 evra, koje je potrebno za obilazak nepristupačnih terena.
Vozilo će omogućiti da se dođe do svake kuće i po vremenskim neprilikama i pruži pomoć stanovništvu u hrani i lekovima – kaže Biljana Nikolić, direktorka TO Surdulice.
Ona najavljuje i izradu turističke signalizacije i turističke brošure Vlasine na srpskom, engleskom i bugarskom jeziku, u okviru projekta „Brendiranje Vlasine“.
Sredstva od 200.000 evra za njegovu realizaciju obezbedili su UNDP i Coca-cola.
- Očekujem da do leta dobijemo turističku signalizaciju iz pravca Beograda i Preševa do Vladičinog Hana, a zatim od Vladičinog Hana do Vlasine.
Postavili smo vidikovce i info punkt tako da Vlasina postaje atraktivna turistička destinacija, kroz koju nećete samo da prođete već i da zastanete i da uživate u njenoj lepoti.
Ona dobija svoje mesto ne samo kod onih koji je vole iz sentimentalnih razloga već i kod onih od kojih mnogo toga zavisi u razvoju turizma - kaže Nikolićeva.
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.