Izvor: OK Radio - Lokalne vesti - Subota 12.09.2020 - 11:47
Uprava za trezor Ministarstva finansija, u cilju unapređenja svog rada, uvodi novu uslugu – sistem za upravljanje redovima čekanja, posredstvom redomata i QR kod čitača.
Uvođenjem novog sistema postiže se visokotehnološka organizacija poslovanja, koja smanjuje gužvu kako za klijente, tako i za službenike, kažu iz Ministarstva finansija.
- Skeniranjem QR koda koji se nalazi na ulazu u filijalu, korisnik u pretraživaču svog mobilnog telefona dobija meni sa uslugama koje su mu na raspolaganju.
Odabirom određene usluge, klijent dobija informaciju o svom rednom broju, broju ljudi koji čekaju ispred njega, na kojim šalterima će biti uslužen, a takođe dobija i obaveštenje kada je njegov broj na redu - stoji u najavi ministarstva.
Uprava za trezor je prva uvela sistem za onlajn praćenje redova uz pomoć QR kod čitača, što građanima omogućava da sami odaberu da li će svoj red sačekati u sali ili će za to vreme obavljati neke druge obaveze van sale.
Ovakav sistem omogućava i kontrolisan broj prisutnih ljudi u šalter salama, čime se poštuju preporuke Kriznog štaba o dozvoljenom broju ljudi u zatvorenim prostorijama i poštovanju fizičke distance usled pandemije koronavirusa, kažu iz Ministarstva finansija.
Novi sistem je već uspostavljen u tri filijale u Beogradu (Stari Grad, Novi Beograd, Palilula), dok se do kraja godine očekuje širenje sistema na još osam filijala u Novom Sadu, Pančevu, Vranju, Leskovcu, Nišu, Novom Pazaru, Voždovcu i Čukarici, sa ciljem da u narednom periodu sve filijale budu opremljene modernim sistemom upravljanja redovima.
Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni.
Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.