Samsa jedini vranjski brend

Lokalne vesti - Sreda 13.06.2012 - 13:58

Vranje još uvek zvanično nema svoj brend iako je grad sa obeležjima koja su po mnogo čemu specifična, zbog čega se i razlikuje od ostalog dela Srbije.

Kuhinja u Haremluku Kuhinja u Haremluku

Tako su nadaleko čuveni vranjska samsa, tavče, truba ali i vranjska pesma.

Radmila Đorđević, glumica pozorišta „Bora Stanković“ tvrdi da je u brendiranju Vranja samsa neprikosnovena iz više razloga.

Ona napominje da svaki kraj ima svoju kuhinju ali da  samsa može samo ovde da se nađe.

- Nemaš čoveka koji ju je probao a da mu se nije dopala. Ukus belog luka u kombinaciji sa kiselim mlekom na korama koje se listaju je pravi užitak ne samo za gurmane – kaže Đorđevićeva. 

Iako su vranjski trubači nadaleko poznati zvuk trube sa ovog podneblja nije promovisan na pravi način, mišljenja su oni koji se ne mire sa činjenicom da Vranje i dalje nema svoj brend, iako je prepoznatljivo po bogatoj kulturi i tradiciji.

Dragana Mladenović, direktorica muzičke škole „Stevan Mokranjac“ kaže da Vranje ima svoju tradiciju ali da to nije dovoljno, jer nema Guču ili festival za predstavljanje i pesme i muzike. 

Za sada je ipak izvesno da je samsa kulinarski brend grada. Iz TO Vranje objašnjavaju da se kao specijalitet predstavlja na svim kulturnim manifestacijama ne samo u Vranju.

Izabela Savić, rukovodilac marketinga u ovoj organizaciji kaže da je samsa promovisana na mnogim sajmovima i da pohvale za ovo kulinarsko umeće nisu izostale .  

Na kraju naši sagovornici saglasni su i u tome da brend Borinog Vranja mogu biti bez dileme kafane i kafići čije su bašte ovih dana prepune, ali i čuveni gradski boemi kojih još uvek ima ovde.

OK RADIO

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: