Vranje još uvek zvanično nema svoj brend iako je grad sa obeležjima koja su po mnogo čemu specifična, zbog čega se i razlikuje od ostalog dela Srbije.
Kuhinja u HaremlukuTako su nadaleko čuveni vranjska samsa, tavče, truba ali i vranjska pesma.
Radmila Đorđević, glumica pozorišta „Bora Stanković“ tvrdi da je u brendiranju Vranja samsa neprikosnovena iz više razloga.
Ona napominje da svaki kraj ima svoju kuhinju ali da samsa može samo ovde da se nađe.
- Nemaš čoveka koji ju je probao a da mu se nije dopala. Ukus belog luka u kombinaciji sa kiselim mlekom na korama koje se listaju je pravi užitak ne samo za gurmane – kaže Đorđevićeva.
Iako su vranjski trubači nadaleko poznati zvuk trube sa ovog podneblja nije promovisan na pravi način, mišljenja su oni koji se ne mire sa činjenicom da Vranje i dalje nema svoj brend, iako je prepoznatljivo po bogatoj kulturi i tradiciji.
Dragana Mladenović, direktorica muzičke škole „Stevan Mokranjac“ kaže da Vranje ima svoju tradiciju ali da to nije dovoljno, jer nema Guču ili festival za predstavljanje i pesme i muzike.
Za sada je ipak izvesno da je samsa kulinarski brend grada. Iz TO Vranje objašnjavaju da se kao specijalitet predstavlja na svim kulturnim manifestacijama ne samo u Vranju.
Izabela Savić, rukovodilac marketinga u ovoj organizaciji kaže da je samsa promovisana na mnogim sajmovima i da pohvale za ovo kulinarsko umeće nisu izostale .
Na kraju naši sagovornici saglasni su i u tome da brend Borinog Vranja mogu biti bez dileme kafane i kafići čije su bašte ovih dana prepune, ali i čuveni gradski boemi kojih još uvek ima ovde.
Vrati se na kategoriju Lokalne vesti
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.