Istraživanje: BORA najjači VRANJSKI BREND

Lokalne vesti - Sreda 13.12.2017 - 12:15

Bora Stanković je najvažnija refleksija Vranja i biće jedan od stubova budućeg brendiranja grada, rezultat je istraživanja čiji su rezultati predstavljeni u sredu.

Istraživanje na temu „Grad Vranje kao brend“ FOTO: vranje.org.rs Istraživanje na temu „Grad Vranje kao brend“ FOTO: vranje.org.rs

U prisustvu rukovodstva Grada i direktora i predstavnika gradskih i republičkih javnih ustanova i preduzeća, u velikoj sali Skupštine grada prezentovani su rezultati istraživanja u okviru projekta „Grad Vranje kao brend“.

Istraživanje je imalo za cilj da obezbedi ključne podatke za izgradnju brenda grada, da se utvrde vrednosti indeksa brenda kako bi se uporedile sa indeksima drugih gradova, kao i da se identifikuje stanje uslova za poslovanje investitora.

O najvažnijim indikatorima istraživanja govorio je profesor Aleksandar Dejanović sa beogradske Visoke škole modernog biznisa.

On je, sumirajući rezultate, istakao da će se prilikom brendiranja uvažavati stavovi i impresije i Vranjanaca i gostiju, koji prepoznaju Vranje kao sredinu bogatu istorijom, kulturom i tradicijom, ali i kao moderan industrijski i privredni centar.

- Apsolutno je sigurno da je Bora Stanković najvažnija refleksija Vranja i Vranjanaca i ova činjenica, takođe, mora biti jedan od stubova budućeg brendiranja grada - rekao je Dejanović.

U istraživanju, koje je sprovedeno od 4. oktobra do 8. novembra ove godine, prikupljeno je 195 popunjenih upitnika stanovnika i posetilaca Vranja i 29 upitnika od strane privrednika koji posluju na teritoriji Grada.

Svi prikupljeni podaci obrađeni su primenom statističkog softvera za društvene nauke SPSS.
 

OK Radio

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: