Gradska uprava Vranja uvela je novine u cilju efikasnije organizacije rada, saopštenio je na zvaničnom gradskom sajtu.
Linija ispred pošte u gradskoj kući FOTO: vranje.org.rs
U skladu sa odlukom Gradske uprave o primeni novih metoda u zaštiti i bezbednosti imovine i zaposlenih, kao i zbog efikasnije organizacije rada svih odeljenja i službi, u skladu sa metodologijom praćenja kvaliteta u poštanskom saobraćaju, u holu Gradske uprave ispred šaltera Pošte „Vranje 5“ uspostavljen je jedinstveni red čekanja.
Kako je navedeno u saopštenju, namera je Gradske uprave da se u narednom periodu rad sa strankama intenzivira u Uslužnom centru, koji je, pored drugih, dopunjen sa još dva šaltera Lokalne poreske administracije i Katastra nepokretnosti.
Ove službe inače i imaju najveću frekventnost građana.
Pomenute aktivnosti imaju za cilj podizanje kvaliteta usluga Gradske uprave i lakši pristup u ostvarivanju osnovnih prava svih građana Vranja, stoji u saopštenju Gradske uprave.
Vrati se na kategoriju Lokalne vesti
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.