Lufthansa tužila putnika jer je propustio let, traži 2.000 evra

Zivot i stil - Sreda 13.02.2019 - 12:38

BERLIN - Nemačka aviokompanija "Lufthansa" tužila je jednog putnika koji se nije pojavio na letu za poslednju deonicu putovanja.

Tužili ga zbog kršenja pravila i uslova kompanije FOTO: DPA Tužili ga zbog kršenja pravila i uslova kompanije FOTO: DPA
Kako javlja CNN, radi se o praksi koju koriste neki putnici da bi kartu platili jeftinije. Putnici koji presedaju na nekoj lokaciji ne nastavljaju put do finalne destinacije jer im je tako put jeftiniji.
 
Na primer kada neko leti iz Njujorka do San Franciska može da kupi jeftiniju kartu od Njujorka do Tahoa sa presedanjem u San Francisku.
 
Kada putnik stigne u San Francisko jednostavno ne nastavi svoj put i ne pojavi se na letu do krajnje destinacije za koju je platio.
 
"Lufthansa" je tako tužila putnika koji je kupio karte za povratni let iz Osla za Sijetl sa presedanjem u Frankfurtu i traži kompenzaciju nešto veću od 2.000 evra.
 
Putnik se pojavio na svim letovima, ali nije se pojavio na povratnom letu iz Frankfurta za Oslo. Umesto toga bukirao je drugi "Lufthansin" let od Frankfurta do Berlina, prenosi portal Indeks.
 
"Lufthansa" je putnika tužila zbog kršenja pravila i uslova kompanije i traži od njega 2.112 evra kompenzacije.
 
Berlinski sud odbacio je tužbu, ali je portparol "Lufthanse" za CNN potvrdio da je kompanija već uložila žalbu.
RTV, OK Radio

Vrati se na kategoriju Zivot i stil

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: