Kao što postoji sprej za suvo pranje kose, tako se pojavio i proizvod koji menja pranje i peglanje veša.
Foto Thinkstock
Istraživanja su pokazala da su milenijalci u svemu ekonomični pa ne čudi što su brendovi ovaj podatak okrenuli u svoju korist.
Navodno 60 odsto milenijalaca ne voli često da pere odeću, jer je tako oštećuju, ali i jer je to loše za okolinu.
"Unilever" je tako promovisao proizvod u flašici koji tkaninu osveži mirisom, ali je istovremeno i "popegla".
"Day 2" dolazi u praktičnoj bočici s raspršivačem koji sadrži molekule koji ukrućuju tkaninu i daju joj svež miris. Možete da birate između onog za osetljive tkanine ili džins.
Vrati se na kategoriju Zivot i stil
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.