U sklopu kampanje protiv govora mržnje, bosanskohercegovački magazin "Buka" objavio je na svom jutujub-kanalu spot "Hejt, Sloveni, još ste živi?", a u glavnim ulogama su glumci Hristina Popović i Goran Bogdan, kao i pop pevačica Severina Kojić.
„Hejt, SLOVEni, još ste živi?“ FOTO: Promo
Hristina glumi muslimanku koja kupuje u supermarketu, Goran je mesar, Srbin, a Seve je kasirka Hrvatica. Sve vreme njih troje se međusobno vređaju po svakom osnovu, kao da je to najnormalnija stvar.
- Svedoci smo sve učestalijeg govora mržnje, ponajviše na internetu, ali i van njega, koji preti da postane opšteprihvaćeni način komunikacije u našem društvu. Opasnosti navikavanja na ovu vrstu govora su višestruke - upozoravaju iz "Buke".
Kampanja ima za cilj da podstiče kulturu dijaloga, empatije i razumevanja među ljudima. Otuda, i pozdrav "Hejt, Sloveni", jer je mržnja, izgleda, postala najnormalnija stvar kao "dobar dan".
Glavni slogan kampanje „Hejt, SLOVEni, još ste živi?“ ima i kratku animaciju. Idejni kreator slogana takođe je Predrag Peđa Ličina, autor zombie komedije „Poslednji Srbin u Hrvatskoj“.
Kroz razgovor kupaca i zaposlenih u jednom supermarketu, video pokazuje koliko smo oguglali na govor mržnje.
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni.
Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.