BRENDIRANJE VRANJA: Da upoznamo sami sebe

Lokalne vesti - Nedelja 02.07.2017 - 11:45

Aleksandar Dejanović, profesor Visoke škole modernog biznisa iz Beograda predstavio je projekat “Grad kao brend”, nakon čije realizacije bi trebalo da se tačno zna šta je to brend Vranja i po čemu je grad perpoznatljiv široj srpskoj i inostranoj javnosti.

Sa potpisivanja ugovora o projektu FOTO vranje.org.rs Sa potpisivanja ugovora o projektu FOTO vranje.org.rs

Za sada se još uvek ne zna, barem javno, koliko će ovaj projekat koštati građane Vranja, i to u situaciji kada se prema ranijim izjavama predstavnika lokalne samouprave štedi na gotovo svemu zbog nedovoljno para u gradskoj kasi.

Za projekat su bili zainteresovani Sremska Mitrovica i Smederevska Palanka, gde je realizacija počela, pa je stopirana.

- Projekat je veoma interesantan, profesor nam je ponudio saradnju, a mi smo nakon razmišljanja i analize, odlučili da prihvatimo.

Projekat sadrži nekoliko faza, a to su faza obuke, istraživanja, planiranja, implementacije i kontrole.

U prvoj fazi će mladi ljudi iz javnih preduzeća u gradu proći obuku na temu brendova i brendiranja, koje su predložili njihovi rukovodioci, a najviše ih je iz Turističke organizacije
- pojašnjava zamenik gradonačelnika Nenad Antić.

Antić nije mogao da kaže koliko će realizacija ovog projekta koštati grad Vranje, ali je naveo da projekat ima za cilj jačanje brenda Vranja, a samim tim i podizanje ugleda grada i privlačenje investitora i turista.

Antić takođe pojašnjava da projekat ima svoju opravdanost, uprkos tome što njegovi rezultati neće odmah biti vidljivi.

- Koliko god da košta, ovo je investicija, toliko je para otišlo na razne gluposti, a sada ulažemo u mlade ljude, što će tek dati rezultate - najavljuje Antić.

Pomoćnik gradonačelnika Zoran Velinović, kao glavni čovek za dovođenje profesora Dejanovića u Vranje, nije bio dostupan za pojašnjenje toga zašto je Grad prihvatio ponudu za realizaciju ovog projekta.
 

OK RADIO

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: