Grad Vranje u projektu Perspektive za mlade u ruralnim sredinama u Srbiji

Lokalne vesti - Četvrtak 23.11.2023 - 12:29

Na Akademiji tehničko – vaspitačkih strukovnih studija Niš - Odseku Vranje danas i sutra održavaju se predavanja i radionice u okviru projekta Perspektive za mlade u ruralnim sredinama u Srbiji.

Foto: vranje.org.rs Foto: vranje.org.rs

Reč je o projektu koji je počeo u novembru 2021. godine i koji će trajati do oktobra 2024, a koji u okviru Nemačke razvojne saradnje sprovodi GIZ u partnerstvu sa Ministarstvom turizma i omladine Republike Srbije.

Namenjen je mladima od 18 do 30 godina starosti, uključujući osetljive grupe do 40 godina starosti, kao što su povratnici, mlade žene i etničke manjine.


Cilj projekta je da se unaprede ekonomske, socijalne i kulturne mogućnosti mladih u ruralnim sredinama u Srbiji.

To podrazumeva konsultacije sa mladima kako bi bili motivisani i osnaženi da se aktivno uključe u oblikovanje okruženja u kojem žive, finansiranje inicijativa koje mladi sami osmisle i kojima bi se poboljšao kvalitet života mladih u zajednici
, podršku za poboljšanje ekonomskih mogućnosti, kao i izgradnju kapaciteta lokalne zajednice da lakše identifikuje potrebe mladih i obezbedi njihovo aktivno učešće u procesima donošenja odluka u lokalnim politikama.

U narednom periodu, mladi će dobiti priliku da steknu neophodna znanja i veštine za započinjanje ili unapređenje posla, za pristup finansijama i novim tržištima, kao i za umrežavanje sa ciljem da svoje izvore prihoda učine raznovrsnijim, pre svega u oblasti (organske) poljoprivrede.

Predavači su dr Branko Krasojević i Slobodan Živanović eksperti GIZ – a i konsultantskih kuća koje učestvuju u realizaciji projekta.

 

OK Radio

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: