Lokalne vesti - Četvrtak 26.06.2025 - 10:32
Sve veći broj građana žali se da im poslednjih meseci ne stižu računi za električnu energiju, dok oni koji pokušavaju da ih plate preko e-banking servisa nailaze na probleme zbog promenjenog poziva na broj.
Foto: OK Radio, M.Spirić
Kako navode iz EPS-a, do promena je došlo zbog prelaska na novi sistem obračuna i naplate, što je dovelo do tehničkih problema u distribuciji računa, ali i do promene modela uplate.
Novi poziv na broj zbunjuje korisnike, jer mnogi nisu obavešteni o promenama, a stari podaci više ne važe.
Iz Elektrodistribucije poručuju da građani mogu preuzeti račune i tačne uplatne podatke putem portala Moj EPS, ali mnogi stariji korisnici nisu upućeni kako da to urade.
Do daljeg, građanima se savetuje da, ukoliko nisu primili račun, kontaktiraju korisnički centar ili posete najbližu poslovnicu.
EPS još uvek nije zvanično saopštio kada se očekuje potpuna stabilizacija sistema.
OK Radio
Vrati se na kategoriju Lokalne vesti
Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni.
Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.
Aca
30.06.2025. , 11:15
Nisam vidio sadržaj pregleda svega na jednom mestu vezano za plaćanje struje i drugih usluga EDB KUPAC. Plaćam više brojila za sebe a usluge starim licima i hteo bi da imam uvid ali ne nalazim da ja uđem u bazu aplikacije. Stanovništvo se ne snalazi. Pojednostaviti i razumeti!
Милан
02.07.2025. , 18:50
У мојој згради пола станара не плаћа рачуне за електричну енергију не зато што не желе већ зато што се не сналазе са новим технологијама код њих је фиксни телефон закон,могу да замислим шта је тек у старачким домаћинствима по селима,држава само компликује живот,јебо вас позив на број дај да народ плаћа да бар нешто функционише у овој држави свакоме треба вода струја и друго и жели да плати олакшајте народу и себи,Милан Т.Вуковић.
Милан
02.07.2025. , 18:50
У мојој згради пола станара не плаћа рачуне за електричну енергију не зато што не желе већ зато што се не сналазе са новим технологијама код њих је фиксни телефон закон,могу да замислим шта је тек у старачким домаћинствима по селима,држава само компликује живот,јебо вас позив на број дај да народ плаћа да бар нешто функционише у овој држави свакоме треба вода струја и друго и жели да плати олакшајте народу и себи,Милан Т.Вуковић.
Mile
02.07.2025. , 10:58
Meni prošlog meseca nisu čitali stanje, a usput su mi ostavili obaveštenje za zamenu MTK i na obaveštenju na koji br da se javim za dogovor i vreme. Zovem od 26.06.2025 na br tel kao i sve brojeve koje mogu da pozovem ali to je misaona imenica kao da niko ne radi ali zato novac se uzima. Koliko sam video po računima i satu da sam mesecima plaćao skupu tarifu. Ima još mnogo njihovog bezobrzluka ali....pozdrav
Sasa
29.06.2025. , 15:46
Sve sto je funkcionisalo godinama,i to su uspeli da upropaste znalo se svakog meseca dobiješ račun i to je to,bilo je uvek nekih sitnih stvari za prigovor ali sve je bilo rešivo.Hteli su sada preko aplikacije stariji ljudi neznaju ni sms da pošalju kamoli da prijave stanje preko aplikacije.Sve su uradili da otežaju gradjanima ,sada neznas jel ti neko očitava brojilo,sta kako nema niko pojma.Ovo samo preko suda može da se reši!!