Potrošači koji su od agencija prihvatili vaučere za putovanja sada su se našli u novom problemu.
Akcija se može produžiti na zahtev građana FOTO: OK Radio
Prema rečima Beograđanke D. K., koja je letovanje u Grčkoj uplatila u januaru, a na koje je trebalo da putuje 3. juna, agencija sada ne može da pruži adekvatnu zamenu.
- Uplatila sam 96.000 dinara za aranžman za 3. jun. Potpisala sam vaučer za zamensko putovanje za 3. jul. Prvo su mi rekli da ću putovati kada se hotel otvori, a sada kažu da nema mesta i da, ako ga bude, aranžman će biti skuplji, oko 1.800 evra.
Nemaju čak da mi ponude ni neku adekvatnu zamenu. Kada sam im tražila da mi vrate novac, rekli su da sačekam 2022. godinu - ispričala je D. K., koja nije jedina koja se suočila sa ovakvim epilogom unapred uplaćenog letovanja.
Agencije čak i klijentima čija putovanja treba da se realizuju u julu traže da potpišu nove ugovore.
- Kažu da svi moraju da otkažu putovanja i da uzmu potvrdu, pa će se onda sklapati novi ugovori za to isto putovanje.
Pa šta je cilj toga nego da se to putovanje proda nekom drugom, a mučenicima koji su uzeli potvrde kaže da nema mesta ili da moraju da doplate i slično - ispričala je J.T.
Ovaj medijski sadržaj realizovan je uz podršku grada Vranja.Sadržaj ovog priloga i stavovi izneti u njemu, isključiva su odgovornost OK Radija i ni na koji način ne odražavaju stavove i mišljenje grada Vranja.
Vrati se na kategoriju Lokalne vesti
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.