BIVODA IMA NOVE PROIZVODE: Limunada i Multifruita kreću u osvajanje tržišta (FOTO)

U fokusu - Ponedeljak 12.08.2019 - 12:44

Bujanovac / Vranje - Bujanovačka “Bivoda” završila je šestomesečni projekat čiji su rezultat dva nova negazirana i bezalkoholna osvežavajuća pića - “Limunada” i “Multifruita”.

Menadžment Bivode sa novim proizvodima. Foto: S.Tasić/OK Radio Menadžment Bivode sa novim proizvodima. Foto: S.Tasić/OK Radio

Nenad Zafirović, direktor “Bivode”, kaže da je čitav projekat završen uz nesebično zalaganje kompletnog menadžmenta, zaposlenih, kupaca, dobavljača, kao i organa upravljanja, čije su smernice i sugestije pomogle da  nastanu proizvodi, kvaliteta koji su u skladu sa imidžom i renomeom “Bivode”.

- Novi proizvodi, kao i ostali će se proizvoditi na modernoj opremi svetskih proizvođača, koju već posedujemo. Reč je o proizvođačima “Krones”, “BWT”, “Van Der Molen”, “Lanxess”.

Kapaciteti punjenja od 18.000 litara na čas, omogućavaju primenu vrhunske tehnologije flaširanja vode i osvežavajućih bezalkoholnih pića.

U delu kvaliteta, u smislu standardizacije sistema poslovanja, u “Bivodi” je implementirano upravljanje mendžmenta kvaliteta - ISO 9001 i HACCP, tako da “Bivoda” u kontinuitetu radi na stalnom održavanju i unapređenju sistema kvaliteta
- navodi Zafirović.

On podseća da su proizvodi “Bivode” nosioci mnogobrojnih priznanja i nagrada za kvailitet, te se očekuje da “Limunada” i “Multifruita” nastave takvu tradiciju.

- U komercijalnom segmentu poslovanja “Bivode”, preduzeće širi svoju distributivnu mrežu s apratećom logistikom u cilju nosvajanja novih kanala prodaje i potpunog pokrivanja nacionalnog tržišta, preko poslovanja distributivnih centara u Nišu, Beogradu i Zaječaru.

Pred nama su i dva jubileja, u septembru ove godine je desetogodišnjica od prvog organizovanja humnanitarnih akcija dobrovoljnog davanja krvi, a naredne godine, takođe u septembru je 20 godina od pokretanja proizvodnje u “Bivodi”
- kaže Zafirović.

"Bivoda” iz Bujanovca otpočela je sa radom 2000. godine, kao proizvodna celina HK PK “Jumko” iz Vranja.

Razvojni proces proizvodnog programa firme je išao u pravcu, najpre palete mineralne vode bogate mineralnim solima i to gazirane mineralne vode u PET ambalaži.

Paralelno sa programom mineralnih voda, razvijan je i program gaziranih osvežavajućih bezalkoholnih napitaka sa ukusom kole i oranža, kasnije limuna, gazoze, manga i kokte.

U “Bivodi” radi oko 100 ljudi, čija je prosečna neto zarada 48.000  dinara.
 

Foto Galerija

Bivoda 2019

OK Radio

Vrati se na kategoriju U fokusu

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: