Pošto lepota?

U fokusu - Utorak 08.01.2013 - 11:16

Ukoliko redovno obilaze parfimerije i žele da budu negovane, i ako pri tome koriste i svetski priznate kozmetičke marke, Vranjanke za ovu vrstu ulepšavanja mogu da potroše i do hiljadu evra godišnje.

Detalj iz lokalne parfimerije Detalj iz lokalne parfimerije

U vranjskim parfimerijama kažu da se Vranjanke brinu o svom izgledu nezavisno od toga koliko godina imaju i koliko zarađuju.

Vranjanke prema njihovim rečima podjednako kupuju sredstva za negu lica i tela, ali i šminku kojom se prikrivaju nedostaci i ističe lepota “bogom dana”.

Miroslav Stanković, vlasnik jedne od gradskih parfimerija, kaže da ima žena koje ne pitaju za cenu kada su u pitanju lifting kreme za zatezanje i podmlađivanje kože lica, maskare koja daje volumen trepavicama ili korektora kojim se prikrivaju tamni kolutovi ispod očiju.

Među najprodavanijom kozmetikom su, kaže Stanković, maskare, lak za nokte i parfemi.  

- Nema žene koja ne voli da izgleda lepo i negovano. Pitanje je samo da li to može sebi i da priušti, jer želja je jedno a mogućnosti su nešto sasvim drugo.

Ipak na kozmetici ne bi trebalo štedeti, posebno na kremama za negu lica kako se ne bi postigao suprotan efekat.

I preterana šminka sumnjivog kvaliteta može doprineti da žene izgledaju starije i umornije – kaže Stanković.   

U priči o tome koliko ovdašnje žene troše na kozmetiku nezaobilazni su i vranjski saloni lepote.

Kozmetičari kažu da žene koje zarad dobrog izgleda i nege odluče da  dolaze na kozmetički tretman, to redovno rade.

Ovo zadovoljstvo košta od 800 za mlađu do 1.500 dinara za tretman zrelije kože.

Lepota i izgled koštaju, a analiza tog iznosa podrazumeva različite psihološke, kulturološke i sociološke detalje.

Psiholog Milena Nedeljković kaže da na kozmetiku troše uglavnom zaposlene žene.

- Prvenstveno to rade zbog sebe, a tako bi i trebalo da bude. Model lepote danas je toliko zastupljen i stalno se reklamiraju neki novi proizvodi koji vam se nameću iako nemate potrebu da ih koristite  dolazite u iskušenje da ih probate.

To je i model ponašanja, jer ako je  majka vodila računa o sebi i svom izgledu velika je verovatnoća da će i ćerka to raditi – objašnjava Nedeljkovićeva.

Prema njenim rečima žena koja bolje izgleda bolje se i oseća.

-To utiče i na njeno samopouzdanje posebno u današnje vreme kada se toliko propagira model lepote i mladosti.

Žene generalno imaju potrebu za većim sređivanjem i dopadanjem – kaže na kraju Nedeljkovićeva.

OK RADIO

Vrati se na kategoriju U fokusu

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: