Zabava - Subota 19.05.2018 - 11:06
Pivare ne smeju pivo da reklamiraju kao proizvod koji je dobar za zdravlje, odlučio je nemački visoki sud u Karlsrueu.
Pivo ne može da se reklamira kao zdravo FOTO: Pixabay
"Alkoholni napici prema pravilnicima Evropske unije ne smeju da se reklamiraju na način koji bi mogao da sugeriše da podstiču zdravlje", stoji u presudi najvišeg nemačkog suda.
Time je južnonemačka pivara Haerla izgubila i na poslednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma "bekoemmlich" pri oglašavanju.
"Bekoemmlich" nemači rečnik definiše kao "lako svarljiv", ali se može tumačiti i kao "blagotvoran".
Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao "zdrav", a takvo reklamiranje alkoholnih pića nije dozvoljeno.
U presudi Visokog suda Nemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivare Haerle sugeriše "poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda".
Evropski sud je već zabranio da se vino reklamira kao "zdravo".
N1 info, OK Radio
Vrati se na kategoriju Zabava
Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni.
Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.