Zašto je orahe najbolje jesti ujutru?

Zivot i stil - Sreda 07.02.2024 - 09:41

Orasi su bogati esencijalnim materijama koje pozitivno utiču na zdravlje celog organizma.

Foto: Shutterstock Foto: Shutterstock
Ako se redovno konzumiraju, odlično utiču na zdravlje, posebno na rad pojedinih organa.
 
Oni takođe pomažu u kontroli osetljivih zdravstvenih stanja kao što je holesterol, ali takođe utiču na zdravu težinu.
 
Orasi su bogati omega-3 masnim kiselinama, vitaminima, zdravim mastima, mineralima i antioksidansima. Kažu da su posebno dobri kada se konzumiraju ujutru i za to postoji više razloga.
 
Dobri su za srce i holesterol
 
Ako jedete orahe ujutru, to će dobro uticati na zdravlje srca. Razlog za to je što orasi mogu da smanje nivo LDL holesterola i održe ga normalnim tokom celog dana.
 
Zato ih je najbolje pojesti odmah ujutru. Možete ih konzumirati u smutiju ili kao dodatak ovsenim pahuljicama i u sve to doadati voće.
 
Takođe su dobri za zdravlje kardiovaskularnog sistema i smanjenje upale.
 
Utiču na zdravlje mozga
 
Orasi su puni zdravih masti i omega-3 masnih kiselina. Zdrave masti u orasima neophodne su za poboljšanje i jačanje funkcije mozga i pamćenje.
 
Pomažu u kontroli težine
 
Ako ste ikada jeli orahe, znate da su prilično zasitni. Preporučljivo je jesti orahe ujutru, jer će stomak dugo ostati pun i nećete imati potrebu za nezdravom hranom, prenosi „The Health“.
 
Redovno konzumiranje oraha može na kraju dovesti do gubitka težine.
 
Sprečavaju oštećenje ćelija
 
Slobodni radikali u telu mogu oštetiti ćelije, što može dovesti do mnogih zdravstvenih problema. Međutim, zahvaljujući antioksidantu polifenolu, koji se nalazi u orasima, redovno konzumiranje oraha može smanjiti i sprečiti oštećenje ćelija.
index.hr

Vrati se na kategoriju Zivot i stil

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: