Rezultati najnovijeg istraživanja upućuju na to da postoje dve vrste Fejsbuk korisnika: osobe koje postavljaju statuse, slike i snimke kako bi privukli nečiju pažnju i zatvorenije osobe koje nije toliko briga kako ih drugi doživljavaju.
Foto: mkhmarketing/Flickr.com
Kako bi došli do ovog otkrića, psiholozi su napravili anketu za oko 600 ljudi između 18 i 83 godine a ona se ticala njihove upotrebe ove društvene mreže.
Studija objavljena u stručnom časopisu “Personality and Individual Differences” pokazal je da nesigurni ljudi traže podršku drugih na Facebooku i zato privlače pažnju.
- Osećaju se mnogo bolje kad dobiju mnogo komentara i lajkova na svoje postove, a gore kada ne uspeju da privuku pažnju - kaže Džošua Hart, jedan od autora studije.
On dodaje da na takav način verovatno ispunjavaju svoje emotivne potrebe koje verovatno nisu ispunjene u stvarnom životu.
Vrati se na kategoriju Zabava
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.