Lokalne vesti - Sreda 11.01.2012 - 13:31
Program PROGRES pokrenuo je projekt brendiranja gradova i krajeva u južnoj i jugozapadnoj Srbiji. Marko Vujačić, zamenik menadžera programa, kaže da je 300.000 evra za realizaciju projekta obezbedila EU, a da kvalitetan rad na brendiranju, na razvoju identiteta i imidža grada i regiona za rezultat ima privlačenje investicija, turista i poboljšan plasman proizvoda.
Osim Vranja partneri u projektu su još 24 srpske opštine. U njima će, prema Vujačićevim rečima, biti organizovane radionice na kojima će biti brendirane najzanimljivije destinascije kao i proizvodi određenog kraja.
Vujačić kaže da očekuje aktivno učešće lokalnih Turističkih organizacija, ali i civilnog sektora. Prema njegovim rečima brendiranje može imati ekonomske efekte zbog ulaganja investitora i boravka turista, a to će pomoći i samim građanima ovih opština da na drugačiji način gledaju na područje sa koga potiču.
Vrati se na kategoriju Lokalne vesti
Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni.
Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.