Donji veš kao statusni simbol

Lokalne vesti - Subota 03.05.2014 - 10:10

U Vranju su specijalizovane prodavnice donjeg veša prava retkost, a među kupcima intimnog dela garderobe više je žena.

Ristić Ristić

Po pravilu, one vešom  ne snabdevaju samo sebe, već i svoje partnere.

Muškarci prema rečima prodavačica dolaze u prodavnicu i intimni veš kupuju svojim partnerkama jednom godišnje, za Dan žena.

Milica Ristić radi u butiku mešovitog donjeg veša „Bonati“ . Ona kaže da u Vranju postoje samo dve prodavnice koje se konkretno bave prodajom intimnog veša.

- Ljudi više gledaju da kupe  jeftiniji veš,  bitna im je cena, manje kvalitet ili  brend.  Uglavnom kupuju mlađi, a među njima je više žena nego muškaraca – kaže Ristićeva.

Prema njenim rečima u kupovini su odlučnije žene, jer znaju šta hoće i kakav veš im odgovara. Sa muškarcima je to posebna priča.

- Muškarci kada biraju donji veš oni jednostavno ne znaju šta će, u dilemi su pa traže od nas da im pomognemo u izboru.

Obično kada kupuju ženski veš žele da on bude što seksipilniji i čipkast . Žene uglavnom traže klasične modele,  jednobojni veš bez dezena i štampe – objašnjava Milica.

Ona kaže da su najtraženiji pamučni proizvodi, recimo „slip“ gaćice, čipkasti veš koji košta  od 250 do 600 dinara. Kompleti su od 1.000 do 2.500, samo brushalteri 700 do 1.600 dinara.

 - Što se muškog donjeg veša tiče nova kolekcija je malo skuplja kreće se od 760 do 780 dinara, mada imamo i jeftiniju varijantu bokserica.

One koštaju  oko 400 dinara, „slip“ je jeftiniji, poluduboki veš je 290 dinara - kaže Ristićeva.

Zanimljivo je i to da su i dalje u trendu pričvršćeni grudnjaci sa većim umetcima takozvani  „push up brus“ za uvećanje grudi.

OK RADIO

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: