I Vranje na bilbordima

Lokalne vesti - Sreda 29.09.2010 - 13:24

Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) pokrenula je marketinšku kampanju na beogradskom aerodromu sa ciljem promocije investicija u opštine i gradove Srbije koje imaju povoljno poslovno okruženje. Osam lokalnih samouprava, među kojima Bujanovac, Vranje, Leskovac, Pirot, Kragujevac, Loznica, Inđija i Subotica, osvanulo je na velikim reklamnim banerima, bilbordima i zastavama širom aerodroma. - U današnje vreme sve je više opština i gradova u Srbiji koje razumeju da u uslovima pojačane konkurencije i opšte borbe za investicije ne mogu sedeti skrštenih ruku i čekati na državu da im pomogne. Kontinuiranim radom na unapređivanju procedura i usluga koje pružaju investitorima i privrednicima, strateškim pristupom ekonomskom razvoju, ovih osam lokalnih samouprava pokazalo je da zaslužuje certifikat o povoljnom poslovom okruženju. To su opštine i gradovi koje su sasvim sigurno spremne za nova ulaganja i koje iz tih razloga i promovišemo na beogradskom aerodromu - istakao je Vladimir Čupić, predsednik upravnog odbora NALED-a koji je iskoristio priliku da zahvali aerodromu “Nikola Tesla” na pruženoj podršci bez koje ovakva kampanja ne bi bila moguća.

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: