Krivična za URUŠENU KOSINU: Zorana nije kriva

Lokalne vesti - Sreda 05.12.2018 - 13:15

Vranje - U toku je priprema krivične prijave zbog obrušavanja kosina u Grdeličkoj klisuri, koja će biti predata istražnim organima na dalje postupanje, a na spisku odgovornih nije ministarka Zoraa Mihajlović, pišu Večernje novosti.

Saniranje štete će koštati između osam i devet miliona evra FOTO: OK Radio Saniranje štete će koštati između osam i devet miliona evra FOTO: OK Radio
Beogradski list je od Ministarstva građevinarstva zatražio razjašnjenje zašto se za probleme na Koridoru 11 smatra odgovornim i tadašnji ministar Milutin Mrkonjić, a za incident na Koridoru 10 odgovornost ne seže do aktuelne ministarke
 
Iz ministarstva odgovaraju da je razlika u naručiocima posla.
 
- Ugovorna strana prilikom izgradnje auto-puta Ub - Lajkovac je, osim "Koridora Srbije", u funkciji korisnika, bilo i tadašnje Ministarstvo saobraćaja i infrastrukture, u funkciji naručioca, investitora.
 
Obaveza ministra, kao rukovodioca organa investitora, bila je da, između ostalog, obezbedi sredstva za nesmetano obavljanje poslova stručnog nadzora, kojeg u jednom periodu izgradnje nije bilo
 
U ugovorima o izgradnji auto-puta Koridor 10, investitor su, u ime države, samo "Koridori Srbije", tako da aktuelni ministar ne može snositi odgovornost za izvođenje radova i realizaciju projekta - odgovaraju iz Ministarstva građevinarstva.
 
U ministarstvu pojašnjavaju da je u Grdelici problem bio projekat, odnosno njegove izmene i nadzor.
 
Zbog toga, odgovornost za obrušavanja kosina je, prema dosadašnjim saznanjima, na projektantima i stručnom nadzoru
 
- Pre svega usled izrade projektnih rešenja sa nedovoljno izvedenim istražnim radovima i nemogućnosti izvođenja radova po originalnim projektima.
 
Odgovornost je, zatim, i na stručnom nadzoru i konsultantima koji nisu adekvatno pratili, vodili proces izvođenja radova i predlagali najoptimalnija tehnička rešenja.
 
Navedeni subjekti su odgovorni ne samo prema odredbama Zakona o planiranju i izgradnji, već kao ugovorne strane u realizaciji navedenog projekta - navode u Ministarstvu građevinarstva.
 
Procena je da će saniranje štete nastale zbog rušenja "kosine 2" u Grdelici koštati još između osam i devet miliona evra
 
OK Radio, Večernje novosti

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar:
Dr Miggyy
05.12.2018. , 20:27
Ako su naše plate i penzije veće no ikad, privreda ima vodeći rast u Evropi, maltene nema nezapošljenih, a sve je obrnuto u stvarnosti, sa prosečnom platom od 404 evra na nivou smo Saharske Afrike, mladi napustiše zemlju i nema na biroima rada ko da se prijavi. Ako su uspesi države nikad bolji, zaslužuju ministri da imaju okrečene i stilizovane kabinete sa novim persijskim ćilimima i stilizovane po ugledu samih ministara. Tamo ulazi svetska elita i ona ne mora da vidi našu bedu i jadi. Za to vreme preuređenja ministarstva treba ljude iseliti, a najpogodnije je da postave trake za presecanje i pustanja autoputa, ne Brozovog, nego njihovog, u neprekidni saobraćaj. Neka služi kako je služio autoput “Bratstvo i jedinstvo”, ako ih ima, dovoljno je?
Dr Miggyy
05.12.2018. , 20:28
Ako su naše plate i penzije veće no ikad, privreda ima vodeći rast u Evropi, maltene nema nezapošljenih, a sve je obrnuto u stvarnosti, sa prosečnom platom od 404 evra na nivou smo Saharske Afrike, mladi napustiše zemlju i nema na biroima rada ko da se prijavi. Ako su uspesi države nikad bolji, zaslužuju ministri da imaju okrečene i stilizovane kabinete sa novim persijskim ćilimima i stilizovane po ugledu samih ministara. Tamo ulazi svetska elita i ona ne mora da vidi našu bedu i jadi. Za to vreme preuređenja ministarstva treba ljude iseliti, a najpogodnije je da postave trake za presecanje i pustanja autoputa, ne Brozovog, nego njihovog, u neprekidni saobraćaj. Neka služi kako je služio autoput “Bratstvo i jedinstvo”, ako ih ima, dovoljno je?