Malo para za brendiranje

Lokalne vesti - Ponedeljak 23.01.2012 - 13:48

Za promociju turističkih potencijala Vranja iz gradskog budžeta za 2012. izdvojeno je 600.000 dinara. Nadležni u TO Vranje tvrde da je to malo, a da najveći deo para odlazi na plate zaposlenih. Direktor Nebojša Stančić tvrdi da svaka investicija u turističke kapacitete ima višestruke efekte, a jedan je otvaranje novih radnih mesta o čemu malo ko ovde razmišlja. Stančić tvrdi da razvoj turizma dodatno komplikuje to što Vranju i Vranjskoj Banji nedostaju smeštajni kapaciteti. "“ Prenoćište u Hotelu na Pržaru je skupo, Hotel Vranje ima problema sa privatizacijom ali i sa adaptacijom enterijera, a Motel je potpuno neupotrebljiv u te svrhe, zbog lokacije na kojoj se nalazi "“ kaže Stančić. Direktor TO otkriva da je grad konkurisao prošle godine kod programa PROGRES EU projektom “Vranje grad trube” koji nije prošao. - Po nekoj zdravoj logici truba i trubači su brend grada, najpre zbog svih uspeha u Guči koje su imali Vranjanci, pa je utoliko i veće razočarenje što nije tako i sagledan "“ kaže Stančić, navodeći da neće odustati od pomenutog projekta kada je u pitanju ovogodišnji konkurs brendiranja područja koje će finansirati EU preko PROGRES-a. Konkurisaćemo, kaže Stančić, i za Letnju pozornicu u Vranjskoj Banji, jer je turističkom mestu poput Banje potreban takav prostor. Projekat je vredan 15 miliona dinara. Direktor TO Vranje kaže da je u planu da osim domaćih sajmova, Vranje svoje turističke potencijale predstavi i na međunarodnim manifestacijama najavljujući kao prvu moguću destinaciju Skoplje i Makedoniju.

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: