Na zvaničnom portalu bolnice u Vranju, posetioci sajta mogu glasati u anketi da li su zadovoljni pruženim uslugama u vranjskoj bolnici.
Sa sajta vranjskog ZC-a
Rezultati dosadašnjeg glasanja pokazuju da ni pacijenti nisu zadovoljni uslugama, a ni rukovodstvo Zdravstvenog centra rezultatima ankete.
Naime, glasanje je počelo aprila ove i biće zatvoreno maja naredne godine.
Do sada je u anketi učestvovalo 35 glasača, od kojih je 68 posto štikliralo odgovor “ne”. Ostatak kolača dele odgovori “da” i “može i bolje”.
Beba Kanački iz službe za odnose s javnošću vranjskog ZC kaže da rezultati ankete ništa ne znače.
– Ta anketa postoji još od 2010. godine, ali je u međuvremenu sajt više puta obaran.
Smatram da rezultati koji se trenutno mogu videti nisu merodavni i relevantni, jer je i mali brolj ljudi do sada glasao – kaže Kanački.
Direktor Zdravstvenog centra Uroš Trajković smatra da je svako ko je hteo mogao da ode na sajt i iz nekih svojih razloga glasa negativno, te da rezultati realno ne govore mnogo o kvalitetu usluga koje pruža bolnica u Vranju.
– I sa tim rezultatima i bez njih mi svakodnevno radimo na poboljšanju kvaliteta usluga u celom Zdravstvenom centru.
Mišljenja smo da uvek može kvalitetnije i bolje, a sad da li su rezultati ankete realni, pitanje je.
Mislim da su stvari na terenu mnogo bolje od onoga što pokazuju ti podaci, ali dobro. Ljudi su tu da ocenjuju, a mi da radimo svoj posao – kaže na kraju Trajković.
Aleksandar Aca Stojković
Vrati se na kategoriju Lokalne vesti
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.