O.K. RADIO I DALJE MEDIJSKI INTERNET LIDER

Lokalne vesti - Ponedeljak 17.04.2006 - 15:36

O.K. radio iz Vranja i dalje je lider u prezentaciji svog programa na internatu. Poslednji statistički podaci kazuju da na sajt O.K. radija u proseku dnevno uđe oko 900 posetilaca, a taj broj na mesečnom nivou iznosi oko 40.000 poseta. Vesti iz Vranja su prava retkost na internetu, a do skora iste su mogle da se pročitaju samo na nacionalnim sajtovima i veb stranama “Vranjskih” i O.K. radija. Prostor na internetu, međutim, bogatiji je od skora za tri internet prezentacije iz Vranja. Državni mediji “Slobodna reč” i “Radio televizija Vranje” takođe nude svoj sadržaj posetiocima interneta, a tu je i vranjski Medija centar. Dragana Stanisavljević, direktorka najstarijeg lokalnog štampanog lista “Slobodna reč” za O.K. radio kaže da se njihove aktuelne vesti postavljaju na sajtu svakog četvrtka, te da je to jedino što sajt tog vranjskog nedeljnika nudi. Lokalnu Radio televiziju Vranje internet prezentacija košta 25.000 dinara, ali ih je teško pronaći čak i preko Google ili Yahoo-a. Njihov sajt nalazi se na adresi rtv-vranje.co.yu, a direktorka Olivera Đorđević priznaje da je posećenost vrlo skromna. Iako slovi za regionalnu novinsku agenciju i postoji gotovo četiri godine, Agencija Vranje Pres takođe ima skromnu posećenost. Vojkan Ristić, vlasnik AVP-a tvrdi, da se kod njega vesti naplaćuju, baš kao što to čine “Beta”, ili “Tanjug”, ali da pravi presek činjeničnog stanja još uvek nije napravljen. Već jako dugo na internetu je prisutan nedeljnik “Vranjske”. Sa svega 150 prosečnih poseta dnevno, njihova internet prezentacija je u vrhu liste najposećenijih lokalnih veb sajtova. Vukašin Obradović, pak, priznaje da je ekonomski potpuno neisplativo imati sajt i stvarati gubitke, ali je takođe neozbiljno da danas bilo koji medij nema svoj sajt. U etru iznad Vranja u ovom času svoj program emituje čak 13 lokalnih radio stanica i tri televizije. Ono što oni nude svojim gledaocima i slušaocima samo retki su postavili na internet, te je i to reper za mršavu prezentaciju uspavane vranjske svakodnevice, koju ni skoro 1.000 dnevnih poseta internet stranici O.K. radija, nije dovoljno da se stekne drugačji uvid. Vranje se tako pretvorilo u čaršiju koja ni na internetu, ali ni u stvarnom životu, ne nudi nikakav značajniji sadržaj, osim kiča, malograđanštine i zlokobne praznine.

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: