Lokalne vesti - Petak 11.06.2004 - 15:40
”Deset savršenih mesta duž Koridora 10“, naziv je kampanje koju finansiraju gradjani S.A.D. putem USAID-a, a koju je započeo CHF u Srbiji. Cilj kampanje je da se ovog leta turistima u tranzitu ponude zanimljiva mesta duž autoputa ”Koridor 10", na kojima će između ostalog oni potrošiti novac. Najboljih deset predloga dobiće finansijsku pomoć od dve do deset hiljada dolara za realizaciju istih. Za O.K. radio o namerama CHF "“a, ispred kancelarije ove organizacije u Srbiji Žarko Šunderić kaže: - Naša je namera da gomilu dobrih stvari izdvojimo od gomile loših. Da najbolje predloge nagradimo i da do avgusta odštampamo vodič za turiste koji prolaze ”Koridorom 10". Taj vodič delićemo na svakoj benzinskoj pumpi, na graničnim prelazima i turističkim destinacijama. Osnovna je namera da se ovaj potez prema granici sa Makedonijom pretstavi turistima u najboljem svetlu, posebno pred očekivani talas koji kreće na Olimpijske igre - rekao je Šunderić. Kampanja je počela zvanično danas, a konkurs je otvoren do prvog jula. Pravo na učešće imaju svi i pojedinci i grupe građana i organizacije.
Vrati se na kategoriju Lokalne vesti
Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni.
Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.