PO?ELA KAMPANJA CHF-A ZA KORIDOR 10

Lokalne vesti - Petak 11.06.2004 - 15:40

”Deset savršenih mesta duž Koridora 10“, naziv je kampanje koju finansiraju gradjani S.A.D. putem USAID-a, a koju je započeo CHF u Srbiji. Cilj kampanje je da se ovog leta turistima u tranzitu ponude zanimljiva mesta duž autoputa ”Koridor 10", na kojima će između ostalog oni potrošiti novac. Najboljih deset predloga dobiće finansijsku pomoć od dve do deset hiljada dolara za realizaciju istih. Za O.K. radio o namerama CHF "“a, ispred kancelarije ove organizacije u Srbiji Žarko Šunderić kaže: - Naša je namera da gomilu dobrih stvari izdvojimo od gomile loših. Da najbolje predloge nagradimo i da do avgusta odštampamo vodič za turiste koji prolaze ”Koridorom 10". Taj vodič delićemo na svakoj benzinskoj pumpi, na graničnim prelazima i turističkim destinacijama. Osnovna je namera da se ovaj potez prema granici sa Makedonijom pretstavi turistima u najboljem svetlu, posebno pred očekivani talas koji kreće na Olimpijske igre - rekao je Šunderić. Kampanja je počela zvanično danas, a konkurs je otvoren do prvog jula. Pravo na učešće imaju svi i pojedinci i grupe građana i organizacije.

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: