SAMSA KAO BREND

Lokalne vesti - Utorak 15.08.2006 - 15:26

Turistička organizacija opštine Vranje objavila je javni poziv svim zainteresovanim pekarskim radnjama za formiranje i proizvodnju vranjskog brenda iz oblasti kulinarstva. - S obzirom da su mnogi gradovi u Srbiji zaštitili neke proizvode kao svoje, bez obzira što oni pripadaju srpskoj kulturnoj baštini, odlučeno je da i Vranje uradi nešto po tom pitanju jer ima samsu kao autentični proizvod, kaže Izabela Savić, direktor Turističke organizacije Vranje. Ovom akcijom povezaće se pekarske radnje i ugostiteljski objekti kako bi se samsa uvrstila u obavezne jelovnike ovih radnji, nada se naša sagovornica. Svi zainteresovani mogu da šalju prijave Turističkoj organizaciji do 18. avgusta i to u pismenoj formi. Prvi rezultati ove inicijative videće se već na manifestaciji “Dani Vranja”, očekuje Savićeva. Jug Srbije poznat je po mnogim, kako naše bake vole da kažu, “mesenijama” koje bi pored samse svakako mogle da budu naši brendovi. Gradjani Vranja, koje smo anketirali, pored samse vole i čuveno zeljanče, propeć ali i burek, pa bi, da se oni pitaju, ovi proizvodi bili znak prepoznavanja Vranja širom svih trpeza kako u zemlji tako i u inostranstvu. Bilo kao bilo, za očekivati je da od septembra imamo i vranjski brend iz oblasti kulinarstva. Da se zna jednom zauvek sve o našoj posebnosti, ne smo jezičkoj.

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: