STO?I?: PRITU?BE PACIJENATA ZBOG ?EKANJA I NELJUBAZNOG PONA?ANJA OSOBLJA

Lokalne vesti - Utorak 21.12.2004 - 15:49

U Zdravstvenom centru u Vranju smanjen je broj pritužbi na rad lekara u odnosu na prethodni period. Kancelarija advokata pacijenta je svakodnevno posećena, a pacijentima najviše smetaju gužve i redovi, rekao je za O.K. radio advokat Srba Stošić koji zastupa interese pacijenata. Stošić kaže da su u poslednja dva meseca stigle tri pritužbe, a gradjani najčešće prigovaraju na čekanje kod pružanja medicinskih usluga ili postupke i ponašanje lekara. Pacijenti podnose prigovore i kod plaćanja pregleda ukoliko smatraju da nisu u obavezi da to učine. Ovakvi slučajevi rešavaju se u razgovoru sa ekonomsko finansijskom službom Zdravstvenog centra. Nezadovoljni pacijenti, podnosioci prigovora napominju da je ponekad prosto nemoguće doći na red za pregled, jer se čeka satima. Posebna priča je neljubazno ponašanje lekara i medicinskog osoblja. Pacijenti, posebno oni sa hroničnim oboljenjima koji zbog prirode bolesti često odlaze kod lekara kažu da zbog čekanja i hladnih čekaonica obavezno navuku i prehladu čime dodatno iskomplikuju i onako narušeno zdravlje.

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: