Usvojena BREND strategija Vranja

Lokalne vesti - Petak 01.06.2018 - 11:26

Na 122. sednici Gradskog veća usvojena je Brend strategiju grada Vranja za period od 2018. do 2023. godine.

Na projektu se radilo godinu dana FOTO: D. Ristić/OK Radio Na projektu se radilo godinu dana FOTO: D. Ristić/OK Radio
Strategija sadrži osnovne podatke o gradu, rezultate izvršenih istraživanja i informacije o stubovima na kojima treba razvijati brend grada.
 
Takođe, u ovom dokumentu su sadržani i ostali parametri bendiranja, kao što su misija, vizija, identitet, logotip, pozicioniranje, kao i institucionalno upravljanje brendom.
 
Brend strategija grada je napravljena na osnovu rezultata istraživanja u okviru projekta „Grad Vranje kao brend“.
 
Istraživanje je imalo za cilj da obezbedi ključne podatke za izgradnju brenda grada, da se utvrde vrednosti indeksa brenda kako bi se uporedile sa indeksima drugih gradova, kao i da se identifikuje stanje uslova za poslovanje investitora.
 
Prema rezultatima tog istraživanja, Bora Stanković je najvažnija refleksija Vranja i jedan od stubova brendiranja grada.
 
Brend strategija grada za narednih pet godina poslednja je faza projekta „Grad Vranje kao brend“ koji je započet prošlog leta.
 
OK Radio

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: