VISOKE OCENE ZA RAD INFOCENTRA

Lokalne vesti - Petak 01.08.2008 - 16:05

Prema anketi koje je za svoje potrebe sproveo opštinski Infocentar, Vranjanci su veoma zadovoljni kooperativnošću i ljubaznošću zapošljenih u toj službi, ocenivši njihov rad sa 4,53. U anketi je učestvovalo je dvadesetak slučajno odabranih građana, rekao je za O.K. Radio Vladica Ranđelović, koordinator Infocentra. Ranđelović je istakao da su anketirani građani uputili primedbe na gužve koje se povremeno stvaraju na šalteru za katastar, ali da drugih primedi na rad Uslužnog centra nije bilo. ”Iskreno, očekivali smo više kritika na rad šalterskih službenika, ali smo iznenađeni veoma dobrom ocenom građana“, napomenuo je Ranđelović. Ranđelović je ocenio da je anketa sa običnim građanima odličan pokazatelj činjeničnog stanja, kada se pre svega govori o nivou usluga koje određene službe pružaju. On je rekao da bi svako odgovorno preduzeće trebalo bar jednom u dva meseca da sprovodi ovakve i slične ankete na ulicama grada. U Infocentru podsećaju da se na šalterima gradskih sekretarijata dnevno obradi i do 250 zahteva građana, a samo u 2007. godini, u Uslužnom centru je obrađeno blizu 80.000 zahteva.

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: