Lokalne vesti - Petak 15.06.2018 - 10:59
Na 25. zasedanju Skupštine grada usvojena je Brend strategija grada Vranja za period od 2018. do 2023. godine.
Tradicija i kultura jedan od stubova brenda grada FOTO: D.Ristić/OK Radio
Strategija sadrži osnovne podatke o gradu, rezultate izvršenih istraživanja i informacije o stubovima na kojima treba razvijati brend grada.
Prof. dr Aleksandar Dejanović iz Visoke škole modernog biznisa u Beogradu je naglasio da je Vranje prvi grad u Srbiji čija Skupština razmatra ovaj strateški dokument, koji je rađen više od godinu dana.
- Brend strategija grada Vranja ima 10 poglavlja, a četiri stuba na koje je postavljena su prirodne lepote i bogatstva, tradicija i kultura, ljudski potencijal i uslovi privređivanja.
Slogan do kojeg smo došli je „Vranje, grad koji ima dušu" - rekao je Dejanović.
O značaju Brend strategije govorio je i zamenik gradonačelnika Nenad Antić, koji se zahvalio Dejanoviću i celom timu na angažovanju ističući važnost daljeg delovanja, i to pre svega kroz industrijalizaciju i jačanje turističkih potencijala.
Brend strategija grada je napravljena na osnovu rezultata istraživanja u okviru projekta „Grad Vranje kao brend“.
Istraživanje je imalo za cilj da obezbedi ključne podatke za izgradnju brenda grada, da se utvrde vrednosti indeksa brenda kako bi se uporedile sa indeksima drugih gradova, kao i da se identifikuje stanje uslova za poslovanje investitora.
OK Radio
Vrati se na kategoriju Lokalne vesti
Komentari
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni.
Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.
pera
16.06.2018. , 17:17
Ima dusu ali zbog lopova koji nemaju ni dusu nii obraz Vranje jos malo nece imati svoje gradjane.