Jedanaestoro mališana zavejano, koviljska škola danas bez đaka

Regionalne vesti - Sreda 09.01.2019 - 11:36

Školsko zvono danas nije obradovalo mališane u OŠ ’’ Svetozar Marković’’ u ivanjičkom selu Kovilje. Jedanaestoro mališana ostalo je zavejano u kućama udaljenih zaselaka jer su putevi neprohodni a sneg pada bez prestanka. U želji da se nakon duže pauze vide sa školskim drugovima neki su pokušali peške da se probiju kroz smetove ali bez uspeha.

Škole nema dok se ne očiste putevi FOTO: Profimedia/ilustracija Škole nema dok se ne očiste putevi FOTO: Profimedia/ilustracija
- Krenuo sam jutros peške prema školi i morao sam da se vratim. Sneg je baš visok, a i mnogo je hladno, sve su prsti na rukama i nogama promrzli. Žao mi je, baš sam se poželo drugara i nastave. Možda bih se ja i probio kroz smetove ali roditelji se plaše pa su me odgovorili od te ideje. Nadam se da će uskoro biti pročišćeni putevi i da možemo  u školu.-priča Radoje Tošić, učenik sedmog razreda koviljske škole.
 
Ni troje dece Jablana Ćurčića iz Erčega danas nije moglo dalje od sopstvenog dvorišta.
 
- Očekivali smo da će nam neko pročistiti put, ali jutros vidimo da nema šanse da se krene autom. Dvoje dece mi idu u koviljsku školu, kako čujem danas tamo niko nije došao pa ćemo  to nekako i opravdati. Najgore mi je za ovo treće dete  koje sam trebao da odvezem u Ivanjicu.  Njegovi drugari su danas u klupama, a on nije mogao da dođe.  Ali šta ćemo, snalazimo se u ovim teškim uslovima kako znamo i umemo. – priča Jablan za portal Infoliga.
 
Direktorka koviljske škole, Ana Čolović, potvrdila je da danas nema nastave u ovoj prosvetnoj ustanovi  ali se nada da će uskoro putevi  biti očišćeni a deca u školskim klupama.
Infoliga, OKRadio

Vrati se na kategoriju Regionalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: