"Nikome se ne ponovilo" - kampanja da Srebrenica postane univerzalni antiratni simbol

Regionalne vesti - Subota 11.07.2020 - 13:04

Povodom 25. godišnjice genocida u Srebrenici, pokrenuta je trajna kampanja "Nikome se ne ponovilo", s ciljem da Srebrenica postane univerzalni antiratni simbol.

„Nikome se ne ponovilo“, antiratni apel pokojnog Kemala Montena FOTO: Screenshot „Nikome se ne ponovilo“, antiratni apel pokojnog Kemala Montena FOTO: Screenshot
„Cilj nam je da skrenemo pažnju najšire javnosti i da gradimo trajni opomenik na najveći zločin na tlu Evrope nakon Drugog svetskog rata. Da se nikome ne bi ponovio, i da bi Srebrenica postala univerzalni antiratni simbol“, navodi se u saopštenju za javnost.
 
U okviru kampanje tri organizacije su na društvenim mrežama prvo sa građanima podelile kratak video „Nikome se ne ponovilo“.
 
Beogradski hor i orkestar „Horkestar“ je rearanžirao i otpevao pesmu „Nikome se ne ponovilo“, antiratni apel pokojnog pevača Kemala Montena.
 
Na čelu kreativnog tima su autorka društveno angažovanih kampanja Nadežda Milenković i reditelj Nikola Ljuca.
 
„U godinama koje dolaze, naša kampanja neće prestati. U mesecima koji su pred nama raspisaćemo konkurs za kratke video radove na temu Srebrenice, sa akcentom na mlađe autore. Najbolji radovi biće nagrađeni. Onoga momenta kada se svet vrati u normalu, organizovaćemo i festival dokumentarnog filma, kao još jedan deo opomenika koji ćemo uporno i bez odustajanja graditi“, piše u saopštenju.
 
Kampanju je podržalo Ministarstvo spoljnih poslova Savezne Republike Nemačke.
 

Beta, OK Radio

Vrati se na kategoriju Regionalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: