Gradska uprava: Smanjuje se broj načelnika

Lokalne vesti - Ponedeljak 21.11.2016 - 12:42

Gradsko veće grada Vranja je donelo odluku o novoj organizaciji Gradske uprave, kojom se smanjuje broj organizacionih jedinica i njihovih rukovodilaca.

Neće doći do viška radnika u Gradskoj upravi; FOTO: D. Ristić/OK Radio Neće doći do viška radnika u Gradskoj upravi; FOTO: D. Ristić/OK Radio

Prema rečima načelnika Dušana Aritonovića, nova odluka je morala da bude doneta jer po prethodnoj iz decembra 2015. godine, sistematizacija radnih mesta nije bila izvršena, tako da Uprava praktično funkcioniše po odluci iz 2011. godine.

Takođe je bilo neophodno uskladiti organizaciju sa novim Zakonom o jedinicama lokalne samouprave koji stupa na snagu 1. decembra.

Osnovni cilj je bio da Gradska uprava bude organizovana kao jedinstveni organ sa manjim brojem organizacionih jedinica, kaže Aritonović.

- Prethodna organizacija je bila glomazna, opterećena velikim brojem rukovodećih mesta, jer je predviđala 17 osnovnih organizacionih jedinica, sedam sekreterijata, sedam odeljenja, dva kabineta i jedan zavod.

U okviru njih je bio isto toliki broj užih organizacionih jedinica, koji su imali svoje načelnike i šefove
– objašnjava Aritonović.

Nova organizacija Gradske uprave predviđa 11 odeljenja i Kabinet gradonačelnika kao posebnu organizacionu jedinicu.

- U jednom broju odeljenja, zbog potrebe posla, biće sistematizacijom određeni odseci, tako da svakom rukovodiocu odseka bude propisano i neposredno izvršavanje radnih zadataka – najavljuje Aritonović.

Osnovne organizacione jedinice Gradske uprave biće: Odeljenje za privredu, ekonomski razvoj i zaštitu životne sredine, za budžet i finansije, za urbanizam, imovinsko – pravne i komunalno - stambene delatnosti, kao i Odeljenje za društvene delatnosti.

Biće formirano i Odeljenje za poslove Skupštine grada, za opštu upravu, za informacione tehnologije i komunikacije, za zajedničke poslove, zatim za inspekcijske poslove, Odeljenje Komunalne policije i Odeljenje za upravljenje ljudskim resursima i informisanje.

Predviđeno je da Kabinet gradonačelnika bude posebna organizaciona jedinica.


- Ovako organizovana Gradska uprava biće u mogućnosti da potpuno i efikasno obavlja sve poslove iz njene nadležnosti.

Nakon usvajanja ove odluke, ja ću napraviti nacrt odluke o sistematizaciji radnih mesta, koji će biti objedinjen za Gradsku upravu, pravobranilaštvo i Zaštitnika građana.

Dosadašnji načelnici će po toj sistematizaciji biti preraspoređeni na poslove za koje smatramo da su najneophodniji, shodno njihovoj stručnosti
– kaže Aritonović.

Prema njegovim rečima, po novoj organizaciji i sistematizaciji, neće doći do viška radnika u Gradskoj upravi i svako će biti raspoređen na radna mesta shodno stručnoj spremi.
 

OK Radio

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: