ŠTEDNJA NA DELU: Izdaje se upravna zgrada JUMKA

Lokalne vesti - Petak 25.11.2016 - 22:58

Menadžment kompanije „Jumko“ iz Vranja razmatra plan da u okviru racionalizacije troškova, administracija napusti upravnu zgradu, a da taj poslovni prostor bude izdat zainteresovanim firmama.

Jumkova upravna zgrada: Mesečno održavanje koštalo bi ogromne pare FOTO OK Radio Jumkova upravna zgrada: Mesečno održavanje koštalo bi ogromne pare FOTO OK Radio

Cilj je da se maksimalno smanje rashodi, koji mesečno dostižu milionske iznose, kaže predsednik Nadzornog odbora „Jumka“ Branislav Popović.

- Nakon što se realizuje novi krug socijalnog programa, zbog smanjenja broja radnika u administraciji, planiramo da uprava kompanije bude bliže proizvodnji, a da prostor u upravnoj zgradi služi za izdavanje.

Prostor u krugu fabrike u koji planiramo da preselimo upravu je već u jednom periodu korišćen u te svrhe, tako da planiramo da početkom naredne godine tamo vremenom prebacujemo administraciju.

Nastojimo da što više smanjimo sve rashode kako bi iz cene proizvoda imali veći ostatak, tako da kompanija može da funkcioniše što racionalnije
– navodi Popović.

U upravnoj zgradi je deo poslovnog prostora već izdat pod zakup, tako da „Jumko“ već ostvaruje određeni prihod.

Zakupci kancelarija u upravnoj zgradi su Carina, špedicija i još nekoliko firmi, a svako ko izrazi interesovanje za zakup može da ostvari dogovor sa kompanijom, kaže Popović.

Prema njegovim rečima, cena zakupa varira u zavisnosti od toga da li zakupac sam plaća troškove grejanja, vode i slično.

Ušteda u grejanju je i inače značajna stavka u celokupnom planu ušteda, jer su tu postojeći troškovi ogromni.

- Možemo jedan deo pogona, gde već postoje kancelarije, da iskoristimo i tu preselimo upravu i da se ona greje na račun grejanja pogona.

Postojeći sistem grejanja sa posebnim instalacijama i klima uređajima u upravnoj zgradi u punom kapacitetu košta 100.000 evra mesečno, što ne može da finansira ni mnogo jača firma od „Jumka“.

To je trenutno, naravno, isključeno, ali zaposleni u upravnoj zgradi moraju da imaju pristojno grejanje.

Poenta je da vršimo racionalizaciju u svim aspektima i svuda gde je to moguće
– zaključuje Popović.

On navodi činjenicu da se „Jumko“ sam finansira u protekle dve i po godine, ali je racionalizacija neophodna, jer će u narednom periodu ostati bez pomoći države.

- Ne smemo da se dovedemo u situaciju da molimo za finansijsku pomoć, jer od 1. januara neće biti nikakve šanse da dobijemo bilo kakvu pomoć od države.

Moramo da učinimo sve da maksimalno smanjimo troškove, kako bi ostvarili maksimalan efekat
– ocenjuje Popović.

 

Ovaj segment programa OK Radija podržan je od strane grada Vranja u okiru medijskog projekta "Informisanje građana u službi javnog interesa". Stavovi izneti u prilogu ne odražavaju nužno stav grada Vranja.

OK RADIO

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: