Stojković : O.K. Radio brend u Srbiji

Lokalne vesti - Utorak 22.11.2011 - 15:54

Izveštavanje vezano za proces readmisije u Srbiju od suštinske je važnosti, i tek će se videti njegov značaj, ocenjeno je na jučerašnjoj dodeli nagrade UNICEF-a za medijsko izveštavanje o deci i dečijim pravima. Petočlani žiri, sačinjem od vrhunskih novinarki kao što su Branka Otašević, Suzana Paunović ili Ana Davičo, dodelio je tri nagrade, a među nagrađenima našao se i programski direktor O.K. Radija Saša Stojković. Čitavu svečanost, upriličenu u beogradskom Medija centru, vodila je savetnica za komunikacije u srpskom UNICEF-u Jadranka Milanović. Ona je naglasila da je medijsko izveštavanje o deci potreba, a da se tema kojom se bavio Saša Stojković tiče ne samo Roma nego i drugih građana Srbije, svih onih koji su u nju prisilno vraćeni posle dužeg nelegalnog boravka u inostranstvu. - Stojković se zadržao na teškoćama dece iz tih porodica da se uključe u redovno školovanje. Uz činjenicu da ih često usporava u učenju slabo znanje srpskog jezika, najveću teškoću predstavlja birokratska procedura za priznavanje stranih svedočanstava. Vrednost emisiji dodaju emotivne ispovesti o dramatičnim momentima takvih deportacija iz zemalja Zapadne Evrope, ali i o predrasudama i nepredusretljivosti okruženja u zavičaju koje je teško savladati - rekla je Milanovićeva. Zahvaljujući se na nagradi, Stojković je ocenio da je O.K. Radio, svojim celokupnim delovanjem postao medijski brend u Srbiji, a da je nagrada došla kao plod zalaganja čitave redakcije O.K. Radija. - Hvala i našim partnertima, Medienhilfeu i A-mediji. Bez njihove pomoći ne bismo uspeli. Ipak, ovo je uspeh čitave redakcije O.K. Radija, a ja sam samo njeno lice za javnost - rekao je Stojković. Stojković se u svom kraćem govoru posebno osvrnuo na situaciju u srpskim lokalnim medijima, koju je ocenio "gotovobezizlaznom". - Sa ovog mesta pozivam sve relevantne činioce srpskog društva da se pridržavaju nedavno donete Medijske strategije. Iako ovaj dokument ima brojne manjkavosti, jedini je na koga posustali lokalni elektronski mediji mogu da se oslone. Strategiju vidimo kao jedino svetlo, ma koliko slabašno, na kraju tunela, u kome vlada potpuni mrak - rekao je Stojković. Inače, na konkurs je pristiglo oko 50 radova, a oni su razmatrani na osnovu kriterijuma promovisanja dečijih prava i opštih profesionalnih novinarskih kriterijuma izveštavanja, uključujući kvalitet izveštavanja, etičnost, javnu korist, kao i da li se materijal može smatrati inicijatorom pozitivnih promena u društvu i promena društvenih normi. Nagrade se sastoje od medalje i plakete UNICEF-a, kao i laptopa i internet modema sa pretplatom na godinu koje je obezbediila kompanija "Telenor".

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: