Nova hit turistička ponuda, pusti dušu, puni gušu: Vranje, grad koji ima Lidl

Seks i grad - Nedelja 24.01.2021 - 13:01

Jedna agencija iz Severne Makedonije organizuje turističku turu do Vranja, čiji je glavni hit poseta „Lidlu“.

Nova turistička atrakcija Vranja FOTO: G. Mitić/OK Radio Nova turistička atrakcija Vranja FOTO: G. Mitić/OK Radio
Ovog vikenda u gradu pod Pržarom prisutan je značajan broj turista iz Severne Makedonije, a njih je očigledno privukao oglas agencije „Joco turs“ iz Kumanova.
 
Naime, ova agencija je svoje sugrađane privukla ponudom da posete Vranje, a glavna stavka ove jednodnevne ture je trgovina u marketu „Lidl“.
 
Vranje se diči svojim kulturno-istorijskim spomenicima kakvi su Markovo kale, Amam, Pašin konak, Beli most ili Muzej-kuća Bore Stankovića, ali očigledno je da turiste trenutno više privlači poseta marketu koji proizvode prodaje po akcijskim cenama.
 
Prema zvaničnoj brend strategiji grada, najvažniji brend Vranja je Borisav Stanković, a zvanični slogan glasi: „Vranje, grad koji ima dušu“.
 
Ipak, u situaciji pandemija virusa korona, turistički poslenici, u nastojanju da prežive teška vremena, očigledno znaju da su ljudima ovozamaljska dobra važnija od duše, pa prema tome usmeravaju svoju ponudu.
 
Takođe, značajna stavka koja privlači turiste iz susedne zemlje je i činjenica da za ulazak u Srbiju nije potreban PCR test.
 
OK Radio

Vrati se na kategoriju Seks i grad

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: